Strona główna
>
Polityka prywatności
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO, informujemy:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku z siedzibą przy ul. Dominikańskiej 5-9, 76-200 Słupsk.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Piotr Piątak z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: iod@muzeum.slupsk.pl oraz pisemnie na adres siedziby Administratora wskazanym w pkt 1).
- Administrator danych przetwarza dane osobowe w celu:
a) dokonania transakcji związanej z nabyciem produktów u Administratora Danych,
b) realizacji usług/umów cywilnoprawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) odpowiedzi na zapytania oraz kontaktowania się z Państwem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody,
d) realizacja zadań statutowych oraz udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
e) realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym uzasadnionym interesem administratora jest zapewnienie ciągłego i niezakłóconego prowadzenia działalności poprzez stosowanie monitoringu w miejscach oznaczonych oraz zabezpieczenie możliwości oraz dochodzenie roszczeń przed sądami. - Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres: niezbędny do zawarcia i wykonywania umowy, przedawnianie roszczeń oraz wynikający z obowiązku archiwizacji dokumentów. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody może się ono odbywać do czasu cofnięcia zgody.
- Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe zasady realizacji podanych praw określone zostały w RODO.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku dokonywania transakcji lub składania skarg lub wniosków, podanie danych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub uzyskania odpowiedzi na złożoną skargę lub wniosek.
- Dane osobowe pochodzące z monitoringu przechowywane będą przez okres do 30 dni od dnia dokonania nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa powyższy termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.