Jurij Czarnobaj, Komunikacja muzealna między dziedzictwami natury a kultury
Jurij Stadnicki, Marketing terytorialny w rozwoju turystyki regionu
Bożena Murańska, Szlak zamków gotyckich inicjatywa produktowa o zasięgu ponadregionalnym
Dorota Matela, Drzewa rosnš dla wszystkich. Pomorze krainš buka
Joanna Orłowska, Udział markowego produktu turystycznego Kraina w Kratę w rozwoju gospodarczym regionu
Mirosław Kuklik, Elementy rybackie w małej architekturze nadmorskich osad wybrzeża południowego Bałtyku
Violetta Tkacz-Laskowska, Czarne Wesele jako produkt markowy
Wilfried Krempien, Prof. h. c. Richard Wossidlo (1859-1939): etnolog, profesor ludowy i prekursor meklemburskiego ludoznawstwa z polskiego regionu Mazowsze
Jan Wendt, Zamki krzyżackie czynnikiem rozwoju turystyki i markowym produktem Pomorza
Anna Kwaniewska, Tradycja (nie) na sprzedaż. O politycznych i gospodarczych przyczynach wynajdywania i rekonstruowania tradycji na przykładzie Kaszub i Pomorza
Jacek Olszewski-Strzyżowski, Propozycja nowego produktu turystycznego województwa pomorskiego pn. kaszubski Diabeł
Lech Fabiańczyk, Wartoci uniwersalne historii regionalnej
Józef Borzyszkowski, Przewodniki turystyczne po Kaszubach i Pomorzu z 20-lecia międzywojennego ich autorzy i historia
Andrzej Moniak, Wybrane problemy dziedzictwa kulturowego na Pomorzu Zachodnim
Ewa Jaworska, Kociewski folklor i jego rola w rozwoju lokalnej turystyki
Mirosław Boruszczak, Kuchnia regionalna w ofertach gastronomicznych jako markowy produkt turystyczny Pomorza
Waldemar Andrzej Krupa, Lecznictwo uzdrowiskowe Pomorza Gdańskiego
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury - państwowego funduszu celowego.
Strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
OK, Rozumiem.